CRM הוא סוג מערכות חשוב ביותר לעסקים. מדובר במערכות ניהול מידע וותיקות, אמינות ורבות אפשרויות ותועלות, אך במי מהן כדאי לכם לבחור? ZOHO CRM היא אפשרות מצוינת. אלה כמה דברים שכדאי לדעת עליה:
CRM – המפתח לניהול לקוחות יעיל
קשרי העסק עם לקוחותיו, חשובים ואף קריטיים לשרידותו ובוודאי שגם לשגשוגו. זאת, הן לגבי לקוחות פוטנציאליים והן לגבי לקוחות קיימים. Customer Relationship Management או ניהול קשרי לקוחות, היא מערכת תוכנה אשר מרכזת ניהול נושא זה בארגונים. היא מאפשרת בכך, לשפר את הבקרה ואת השליטה על נושא ניהול קשרי הלקוחות. באמצעות מערכת מתקדמת וחכמה מסוג זה, ניתן להשיג ייעול מרבי באינטראקציה עם הלקוחות. המערכת מטפלת במקום אחד ובצורה אחידה, במידע שקשור לכך ובתהליכי עבודה רלוונטיים. שיפור הניהול מתבטא באופנים רבים, כולל:
הבנה טובה יותר
הבנת לקוחות העסק בצורה משופרת. זאת, כולל סוגי הלקוחות השונים, התנהגותם והעדפותיהם בכל הנוגע לרכישות מוצרי ושירותי החברה.
קבלת החלטות משופרת
תודות להבנה המשופרת, ההנהלה שלכם תוכל לקבל החלטות באופן טוב יותר וחכם.
מיצוי לידים
להימנע ממצבים של נפילה בין הכיסאות, בכל הנוגע לפעילות הקריטית של ניהול לידים. כי ללא ניהול לידים איכותי, לא יהיה מאגר איכותי של לקוחות קיימים.
מיצוי פוטנציאל לקוח
בעזרת שימוש טוב ב-CRM, תוכלו להפיק את המרב מכל לקוח קיים.
צמצום נטישה
זיהוי סימני נטישה של לקוחות מבעוד מועד וטיפול מתוחכם ופרואקטיבי בכך.
בשורה התחתונה, CRM מביא להגדלת היקף הלקוחות, היקף ההכנסות וגם כמובן גובה הרווחים.
ZOHO CRM – פתרון מתקדם ורב יכולות
זוהו היא בין חברות ה-CRM הבולטות ביותר בעולם. מערכת ה-CRM שלה מציעה בין השאר:
ניהול לידים – מודול אשר מטפל בניהול הטיפול בלידים. מודול זה, מסייע להמיר לידים ללקוחות משלמים וכמובן, להגדיל מכירות ורווח.
ניהול מכירות ושיווק – טיפול מתוחכם בפעילויות שיווק ומכירה (וכאן כמה דברים נוספים על שיווק בפייסבוק ככלי שיכול לעזור לעסק שלכם).
ניהול שירות לקוחות – מודול אשר מסייע לשיפור ניהול שרות הלקוחות, באופן שמקדם בין השאר שימור לקוחות.
מחולל דו"חות ומסמכים – באמצעותו תוכלו להפיק בקלות דו"חות שונים אשר דרושים לכם. יכולת זו לכאורה פשוטה, אך היא חשובה בכדי לסייע לפעילות השוטפת, כולל סיוע להנהלה בקבלת החלטות.
זוהו מציעה עוד מודולים שימושיים, כולל ניהול פרויקטים וניהול משאבי אנוש. יש לה אפשרויות רבות להתאמה אישית לצרכיכם וכמובן, אפשרויות מתקדמות של ניהול משתמשים והרשאות. המערכת גם תומכת בעברית ובכלל, מותאמת לשימוש מקומי מכל ההיבטים הדרושים.
עוד על הוליסטיק
חברת הוליסטיק היא שותפה בכירה של חברת Zoho העולמית בישראל. הוליסטיק מציעה לעסקים בין השאר:
– מתן פתרון הוליסטי לארגונים, בתחום ניהול קשרי לקוחות (Zoho CRM).
– ייעוץ בנושא ניהול קשרי לקוחות וגם תמיכה וליווי צמודים של לקוחות, לאחר התקנת מערכת כזו.
– ניהול מקיף של פרויקטי ניהול קשרי לקוחות.
– הדרכה לארגונים על השימוש במערכות ZOHO CRM.
– הטמעת מערכות CRM של זוהו בארגונים.
– התאמת התהליכים העסקיים של הלקוחות לפלטפורמה זו.
– מחשוב תהליכים ארגוניים, בעזרת כלי אינטרנט מתקדמים.
מערכת CRM איננה דבר פשוט וצריך לדעת כיצד להשתמש בה היטב. בעזרת הוליסטיק, תוכלו למנף את היכולות רבות העוצמה של ZOHO CRM, באופן הטוב ביותר.
לסיכום
CRM, הוליסטיק וזוהו – את שלושתם כדאי לכל עסק מקומי להכיר! בעזרתם, תוכלו להפיק את מרב התועלות והרווחים מהלקוחות וגם לספק להם עצמם שרות ברמה הטובה ביותר.