קידום אתרים בגוגל לעסקים – האם זה השירות בשבילכם?

ניהול עסק עשוי להיות לעיתים מורכב יותר ממה שנדמה, כי מלבד עלויות חומרי הגלם, תשלום לספקים ולעובדים ותכנון אסטרטגיה עסקית נכונה, חשוב להשקיע לא פחות גם בשיווק העסק, לרבות קידומו בפלטפורמות אינטרנטיות. אחת הדרכים לשיווק מדויק של העסק נעשית באמצעות קידום אתרים בגוגל, הקרוי גם SEO. האם זה השירות שיסייע לכם למנף את העסק ולצלוח את הדרך? ריכזנו בעבורכם את כל המידע הנחוץ.

קידום אתרים בגוגל לעסקים

חשיבותה של הנוכחות הדיגיטלית

בשנים האחרונות ניכר כי השיווק האידיאלי ביותר לעסקים נעשה באמצעות האינטרנט, הרי כיום, כל אדם שמעוניין בשירות מסוים או ברכישת פריטים כלשהם, פונה תחילה לאינטרנט על מנת לברר פרטים ולהעמיק את הידע. לכן, לא מעט עסקים הקימו נכסים דיגיטליים שונים, כשבין הנכסים הבולטים ביותר ניתן למנות אתרי אינטרנט, עמודים עסקיים בפייסבוק ופרופילים באינסטגרם.

קידום אתרים ויתרונותיו

הקמתם אתר אינטרנט לעסק? זה בהחלט צעד נהדר שעשוי לתרום לכם לא מעט, אבל כדי שתוכלו באמת לייצר תועלת וערך מהאתר, אתם חייבים להופיע במנוע החיפוש, כלומר, גוגל. קידום אתרים אורגני כולל לא מעט פעולות ושלבים שגורמים לאתר להופיע במנוע החיפוש, ועם מקדם אתרים מקצועי, אף ניתן להופיע בעמודים הראשונים. ככל שתופיעו יותר גבוה, כך הסיכוי שלכם להיראות ולמנף את העסק גדל. ובכן, מדריך קידום אתרים בגוגל יעניק לכם את מלוא המידע על אודות הפעולות שיש לבצע באתר כדי שיופיע במיקומים האידיאליים ביותר.

למרות שיש לא מעט מידע ברחבי הרשת, כמו גם מדריכים מפורטים, עדיין מומלץ להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע, זאת בשל העובדה שמדובר בתורה שלמה, בעבודה רציפה ויום יומית שיש לבצע באופן מקצועי. חלק מהעבודה על קידום האתר כוללת בניית קישורים, כשמדובר בתהליך בו אתרים חיצוניים (ובדרך כלל גם אתרי סמכות) מקשרים אל האתר שלכם. בניית קישורים נעשית באופן מושכל, עם אסטרטגיה מתוכננת מראש, והתחשבות במילות מפתח רלוונטיות.

קידום בגוגל לעסקים

למי השירות המתאים?

במילה אחת: לכולם.

ובהרחבה? ובכן, חברה לקידום אתרים אורגני תסייע לכם להופיע במנוע החיפוש ולשפר את מיקומכם הנוכחי, כשמקדם מקצועי יבצע בתור התחלה שני מחקרים ראשוניים: מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים. באמצעות המחקרים הללו ניתן יהיה לדעת מהם הביטויים הפופולאריים ביותר בתחום העיסוק שלכם וכיצד המתחרים מופיעים במנוע החיפוש – כך ניתן לבנות אסטרטגיה מקצועית ומדויקת. נוסף לכך, תקבלו מסמך אופטימיזציה שיסייע לכם לשפר את האתר מבחינה טכנית ותוכנית. לאחר מכן, מקדם האתרים יפעל באופן שוטף על מנת להעלות את מיקומכם בגוגל ולשמור על המיקום הגבוה לאורך זמן.

לכל עסק יש מילות מפתח שרלוונטיות אליו, אם למשל אתם מעניקים שירותי שיפוצים בנס ציונה, סביר להניח שקהל היעד שלכם הוא תושבי נס ציונה והסביבה, לכן תרצו למקד את פעולות הקידום באופן לוקאלי, על מנת שתושבי האזור שמחפשים שיפוצניקים בסביבת מגוריהם, יגיעו אליכם. למעשה, זה לא משנה איזה עסק יש לכם, משום שקהל היעד שלכם (בין הוא ממוקם באזור מסוים ובין אם הוא פונה לאנשים מכל הארץ) עשוי לחפש את השירות ברחבי הרשת, ואתם? אתם רוצים להיות אלה שיופיעו במקומות הראשונים בדפדפן שלו.

דבר נוסף שחשוב לציין הוא בניית מוניטין לעסק, מה שנעשה באמצעות בלוג מאמרים מקצועי הממוקם באתר. בבלוג יעלו מאמרים רלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים, תוך התחשבות במחקר מילות מפתח, כלומר, אם במהלך המחקר ניכר כי 700 אנשים בחודש מחפשים את הביטוי "איך לצבוע קיר", תוכלו להעלות מאמר מקצועי בנושא, ולהוביל את אותם אנשים אליכם. ככל שהמאמר יהיה יותר איכותי, כך תשקפו שירות מקצועי וייחודי.

 

לסיכום, קידום אתרים הוא שירות שמתאים לכל העסקים, ולא משנה מהו תחום העיסוק שלכם. רוב האנשים מבלים את עיקר זמנם באינטרנט, לכן חשוב להשקיע בנוכחות דיגיטלית משמעותית ולבנות את מוניטין העסק באמצעות נכסים דיגיטליים שונים. מקדם אתרים מקצועי יסייע לכם לשווק את העסק ולמנף אותו על הצד הטוב ביותר, לכן מומלץ ורצוי לכלול בפעולות השיווק של העסק גם קידום אתרים בגוגל. בהצלחה.

קראו גם: הדברים שכל עסק חייב לדעת על שיווק דיגיטלי

השארת תגובה