כמו כרטיס הביקור בעבר ויותר מכך, האתר העסקי הפך לכלי עבודה מקובל ונפוץ. אם בעבר אתר כזה היה דבר מה מיוחד שיש רק לעסקים מעטים, כיום הוא בהישג ידו של כל עסק כמעט. עם זאת, מדובר בנכס עסקי שהוא מורכב ומתוחכם הרבה יותר מכרטיס ביקור. אז אם כרטיס ביקור פשוט דורש מעצב גרפי טוב, הקמת אתר בהחלט דורשת הסתייעות במקצוען. היכן תמצאו אותו?
מדוע חשוב שלא להתפשר?
מי שלא מכירים את העסק שלכם מקרוב, יכירו אותו לראשונה כנראה דרך ה"חזית" הגלויה שלו, שהיא סניף פיזי או אתר. בדומה לסניף פיזי, כאשר נכנסים לאתר, הרושם עשוי להיות כזה או אחר – טוב, טוב מאוד, גרוע, גרוע מאוד. בסניף פיזי הדבר עשוי להיות תלוי למדי בנציגים שבמקום ופחות בתשתיות. אך לגבי האתר, האתר עצמו הוא בעיקר מה שייקבע את הרושם. אתר טוב מושך לקוחות מתאימים ומשמר לקוחות קיימים. אתר גרוע – ההפך. בהתאם לכך, הקמת אתרים הוא תחום מקצועי מורכב ומתוחכם והדבר מתבטא בהבדלים בין המקצוענים. בכדי להתרשם מכך, לחצו כאן לאתר הפרילנסרים Xplace. הקמת אתר היא השקעה חד פעמית, למרות שגם בהמשך יידרשו פעולות שונות סביבו מצד הפרילנסר שהקים אותו. השקעה ראשונית זו חשובה במיוחד. לכן, לבעלי עסקים כדאי להשקיע במציאת המקצוען שיתאים לכך בצורה המיטבית. בכדי לעשות זאת בנוחות ובזריזות, דרוש לכם אתר כגון Xplace. זו היא זירת פרילנסרים גדולה, אשר מפגישה בין מקצוענים לבין בעלי עסקים.
Xplace – עוד על האתר
אתר Xplace עצמו, מספק דוגמה מעניינת לאתר טוב. בואו נראה, מה הוא מציע למשל עסקים, אשר מחפשים פרילנסר לבניית אתר עסקי. בעמוד הראשי של האתר, תוכלו לבחור מהתפריטים באפשרות "גיוס פרילנסרים" ושם ב"פרילנסרים לפי תחום". כעת תבחרו ב"בניית אתרים" ותמצאו שרשומים בקטגוריה זו מעל ל-20,000 פרילנסרים! לכל פרילנסר יש פרופיל אליו תוכלו להיכנס, בכדי לראות פרטים נוספים, כולל תחומי התמחות, ניסיון תעסוקתי, תארים ועוד. ברור שלא תעברו עכשיו על עשרות אלפי פרופילים כאלה. לכן, מה שדרוש הוא אמצעי עזר לסינון יעיל. אתר Xplace נועד לחסוך לכם זמן והוא אכן מסייע במקרה זה מאוד הודות למנגנון הסינון שנמצא מימין לרשימת הפרילנסרים. במנגנון זה ישנה אפשרות להגדיר טווח מבחינת מחיר לשעה. מתחת לאפשרות זו, תמצאו כמה אפשרויות סינון נוספות, כגון
- סוג – אזור שמתייחס לגודל החברה. תוכלו להיעזר בו לשם הצגת פרילנסרים שעובדים לבד או בצוותים בגדלים שמתאימים לכם.
- חוות דעת – טווח של מספר חוות הדעת על אותו פרילנסר.
- ציון – כמה "כוכבים" הפרילנסר קיבל עד כה מלקוחותיו הקודמים.
- הכנסות – מעיד במידה מסוימת על ניסיון. לפחות באתר זה.
- תיק עבודות – היקף פריטים בתיק העבודות.
- מגיב בתוך – אינדיקציה למהירות התגובה לפניות.
- אזור – תל אביב וגוש דן, אזור השרון, חיפה והצפון, ירושלים או באר שבע והנגב.
- תחומים נושקים – כגון עמודי נחיתה, עיצוב דפי פייסבוק או מפתחי back end.
פרסום פרויקט
ישנה דרך נוספת לאתר פרילנסר לבניית אתר עסקי דרך Xplace והיא לפרסם באתר פרויקט. אתם מגדירים דרישות וכל מה שחשוב לכם מאיש המקצוע ופרילנסרים מתאימים ייפנו אליכם בהתאם לכך.
ביחד, שתי הגישות מאפשרות לכם להתמקד במהירות והחשוב ביותר – לאתר את המקצוען שמתאים לכם ביותר. זו היא גישה יעילה למדי, וודאי ביחס לחיפוש חופשי של מקימי אתרים במקומות שונים או פרסום מודעות דרושים בשיטה הישנה.
לסיכום
חסכו לעצמכם זמן וטרחה – היעזרו בשירותי אתר Xplace, למציאת בונה אתרים איכותי ובכלל.