להיכנס לעולם הדיגיטל מבלי לדעת אנגלית: הנה כמה טיפים שיעזרו לכם!

 

מקצועות הדיגיטל, כמו SEO, ניהול מדיה, ניהול רשתות, קידום ברשת וכדומה, הם תחום דינאמי שמצריך למידה עצמית והתמדה. מי שלומד את המקצועות השונים על ידי קורסים מקצועיים, יקבל את הכלים והמידע להם הוא זקוק, אך כדי להתעדכן בשינויי האלגוריתם או בפיצ'רים חדשים – יש ללמוד באופן עצמאי, כשרוב המאמרים הללו הם בשפה האנגלית.

למעשה, כדי להישאר בעניינים ולהבין כיצד עובדים נכון ומה חדש בעולם הדיגיטל, חשוב לדעת אנגלית. שכן, כלל המידע הרלוונטי בתחום, מתעדכן בדרך כלל בשפה זאת, בעוד שמאמרים, הסברים אודות מערכות הפעלה, שינויים ברשתות החברתיות ועוד – כולם כתובים בשפה הנפוצה שנחשבת בין המדוברות ביותר בעולם.

אז כיצד ניתן לשפר את השפה?

זה נכון, לא כולנו דוברי אנגלית ברמת שפת אם, ולא כולנו הוצאנו ציונים גבוהים בבגרות באנגלית, או התואר בתחום. עם זאת, מדובר בשפה בסיסית שהתרגול שלה כמו גם התמקדות בקריאה וכתיבה בשפה – תאפשר לרבים לשפר את הידיעות. בכך אפשר לגלוש באינטרנט בקלות, להבין את הפרטים החשובים בעולם הדיגיטל, לקרוא עדכונים ברשת החברתית ועוד. כדי להבין משמעותיות של תכנים תוכלו לגלוש באתרים כמו עלי אקספרס בעברית (מה שיאפשר לכם להכיר מילים חדשות), לצפות בוובינר של אנשים מהתחום ועוד. ריכזנו כמה טיפים שיעזרו לכם ללמוד את השפה:

עיון בחוברות ומגזינים

כדי לשפר את יכולותיכם בשפה האנגלית, רצוי לבחור חוברות למידה ממש כמו אלה שלומדים באמצעותן בתיכון, או לעיין בעיתונים באנגלית. קריאה של עיתונים כמו ה Jerusalem post ואחרים – תאפשר עניין בעת הקריאה, תרגול וקריאת חדשות מעניינות.

שיחות

כל שפה שנלמדת אך אינה מתורגלת, היא כזאת שקל לשכוח. כדי לשמור על הבסיס, נסו לדבר לפחות חצי שעה ביום באנגלית. דברו עם בן או בת הזוג הבקיאים בשפה, עם בן משפחה, חבר או חברה, ואף הצטרפו אל קבוצות אנשים שלומדים ומקיימים שיחות ומפגשים חברתיים בשפה המדוברת.

טיפ: נסו להתכתב באנגלית בקבוצות וואטסאפ של העבודה, משום שזה יאפשר לכם ללמוד מושגים בתחום, ולדעת כיצד להתבטא באופן נכון.

טיפים ללמידת אנגלית

צפייה בסרטונים

ברשת האינטרנט ניתן למצוא מגוון סרטונים וקורסים און ליין. נצלו את הרשת (בעיקר משום שעיקר עבודתכם בעולם הדיגיטל תהיה ברשת האינטרנט), כדי לשאוב מידע ולשפר את השפה.

פה נעצור להמליץ על הסדנה הדיגיטלית של גוגל, שכן כל הסרטונים מוגשים בשפה האנגלית, ובמידת הצורך, ישנו תמלול שיסייע לכם להבין לעומק את עיקרי הדברים.

קורס אנגלית

ברחבי הארץ יש לא מעט קורסים טובים ומקצועיים. בחרו קורס המתאים לרמה שלכם, בעוד שיש לבחור קורס ממוקד שכולל לימוד היסודות של השפה, לימוד כתיבה ללא שגיאות, קריאה נכונה, הגייה של מילים ושאר שיטות לימוד.

האזנה לשירים

אפשר להאזין לשירים באנגלית המספקים דרך נפלאה להכיר לעומק את השפה. בחרו שירים שאתם אוהבים, ובאמצעות כלי התרגום של גוגל – נסו להבין את פירוש המילים. נוסף לכך, אפשר לתרגם טקסטים ולהבין את משמעותן של מילים שאינן מוכרות לכם.

באמצעות לימוד עצמי – תוכלו להכנס אל עולם הדיגיטל ואף להתמקצע בקידום ושיווק ברשת, באנגלית ובעברית.

 

 

 

השארת תגובה